Дистанційне навчання Трудове навчання 7 класи

Дистанційне навчання

Готуємось до Великодня

12.04.21Тема: Виготовлення будиночка для домашнього улюбленця
Практична робота: Виготовити будиночок для домашнього улюбленця,згідно потреб вашої тваринки. Якщо у вас немає домашньої тварини,виготовляйте макет будинку в мініатюрі.
Перегляньте приклади:


Игрушки для кошек своими руками | всё для кошки | Постила




25.01.21 7-А.7-Б Практична робота.
Згідно власного ескізу підготувати матеріали для органайзера, при необхідності оздобити окремі елементи.

Приклади:









11.01.21 -12.01.21 7-А, 7-Б класи

Тема. Маркування споживчих товарів. Читання  спеціальних символів, штрих-кодів при дослідженні упаковки та етикетки товару.

Мета уроку:забезпечити засвоєння учнями знань про способи маркування споживчих товарів; формування умінь знаходити, читати і аналізувати необхідну для спожив.ача інформацію на етикетці  та упаковці товару;   сприяння  розвитку  пізнавальних інтересів учнів, уміння порівнювати та аналізувати, самостійно приймати рішення у виборі товару, виховання основ культури споживача, раціональності та практичності, здорового способу життя.
Уважно прослухайте та перегляньте відео


Практична робота в зошиті.

Читання  спеціальних символів, штрих-кодів при дослідженні упаковки та етикетки товару.

Інструкційна картка.

Читання  спеціальних символів, штрих-кодів при дослідженні упаковки та етикетки товару в упаковці,що є у вас вдома (батончик, молоко, макарони тощо)

Дослідіть упаковку та етикетку товару за планом:

Назва продукту 

Упаковка (вид, стан)

Підприємство - виробник, його адреса 

Маса товару      

Склад

Калорійність      

Строк придатності      

Дата виготовлення               

Наявність ГМ - продуктів та харчових добавок      

Попередження про небезпеку       

Проаналізуйте отриману інформацію, оцініть повноту інформації на етикетці.

Домашне завдання

 Зробіть висновки про якість продукту та необхідність його в раціоні людини.


7-Б Практична робота. Вишивання серветки  прозоро-лічильними техніками
 

12.10.2020 Урок трудового навчання 7-А клас
Тема: Тема:  Виготовлення та декорування рамки для фотографії.

                                                                 

 Мета: навчальнаознайомити дітей з історією створення рамок,  різними техніками їх декорування;

-         формувати знання про будову паспарту;     

-         вдосконалювати техніку роботи з папером та підручним матеріалом;

розвиваюча розвивати творчу фантазію та об’ємно-просторову уяву, уміння поєднувати різні техніки  декорування ;

виховна виховувати любов до прекрасного, акуратність, посидючість, художній смак.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання:

Для 

1.щільний картон(краще всього багетовий) 2 мм завтовшки(розміром приблизно як лист А3);

2.лист ацетатної плівки(прозорої);

3.скрапбумага або красива пакувальна(глянцева небажано), папір для пастелі;

4.атласна стрічечка(близько 30 см);

5.акрилова фарба(біла або в тон паперу);

6.підручний матеріал за смаком (пензлі, ножиці, бісер, гудзики, черепашки,);

 Крім того:

7.клейові матеріали ( 2 види двостороннього скотча і універсальний клей);

8.куточки для фото(можна зробити самим), фотоанкери, брадс;

9.канцелярський ніж, ножиці;

10.пензлик для клею та фарбування;

11.лінійка, косинець;

12.чорнильна подушечка і спонж;

13.олівець, гумка.

 

План уроку:

1.     Організаційна частина.

2.     Оголошення теми та мети уроку.

3.     Мотивація навчальної діяльності.

4.     Вивчення нового матеріалу.

5.     Практична діяльність учнів.

6.     Підведення підсумків уроку.

7.     Домашнє завдання, прибирання робочих місць.


х

1.     Історична довідка .

    Історія рамок бере початок ще з XV століття, коли живописці стали прикрашати свої картини художніми рамками. Рамка з повторюваними візерунками підкреслювала картину, будучи часто не тільки прикрасою, але й ідейним продовженням сюжету картини.

   У період бароко рамки прикрашалися гіпсовими скульптурами і вражали розкішшю в позолочених склепіннях. Рамки вже набували індивідуальний вид з характерно вираженою структурою складову окрему художню композицію. Потужні рами приймали вид глибоких отворів і картина представлялася як «вікно у світ». Конструкції рам і обрамлення багетів вже узгоджувалися із загальною декорацією стін на які вішалися картини. Деякі рами виглядали як оправи дзеркал і виготовлялися з дорогоцінних матеріалів, що підвищувало значущість і багатство картини.  Рами прикрашалися скульптурами і багатими розписами вже окремо від картини. На них зображувалися розкішні грона винограду, сплетіння квітів, фігурки невеликих хлопчиків (путті) з граціозними плавними лініями. У мистецтві рококо рамам ще більше приділялася пильна увага, часто картина могла загубитися в багатстві і витонченості оформлення багета, а рами більше підбиралися до інтер'єру, будучи безперервним продовженням архітектурних декорацій.
   До часу винаходу фотографії, рамки вже можна було зустріти в кожній родині незалежно від соціального статусу. Перші рамки для фотографій найчастіше були портретними, виготовлялися з дерева, яке забарвлювалася в різні кольори, також мали місце чугунні фоторамки на кілька фотографій. До XX століття фоторамки стали приймати все більше форму мінімалізму і навіть з'явилися рамки в стилі модерн з простих непрівлікательних матеріалів, але деколи досить незвичайних форм і забарвлень. До 70-80 рр.. XX століття стали все більш популярні ненатуральні матеріали для рамок, наприклад рамки з плюшу або пластмаси і скла. Такі рамки були недорогі і виробництво їх стало серійним.

     І ось XIX століття приносить масу змін в цілий ряд побутових предметів, переводячи багато речей в цифровий вигляд. Глобальна цифрова модернізація не обійшла стороною і звичні фоторамки, так в побут поступово увійшла цифрова рамка для електронних фотографій.  Цифрові фоторамки отримали швидке поширення. Також, як і рамки картин, і класичні дерев'яні фоторамки, цифрові фоторамки мають своє оформлення, частіше це сучасний строгий дизайн, виготовляються з матеріалу пластика в стилі hi-tech, з імітації під дерево, але бувають і фоторамки зі змінним багетом з натурального дерева, зі шкіри та скла з додаванням художніх замальовок на багеті, стильних прикрас і страз.  Цифрові фоторамки вже майже замінюють цілу мультимедіа систему в компактному вигляді, прикрашаючи інтер'єр і при цьому переглянути можна не тільки фотографії, але також прослухати музику і навіть подивитися відзняті відеофайли. Зараз  такі відомі виробники цифрової техніки як Sony, Philips, Kodak, а також з'явилися окремі виробники цифрових фоторамок Diframe, Digma зосередили власні лінії з випуску цифрових фоторамках, періодично поповнюючи модельний ряд фоторамок новими технологічними хитрощами для зручності і простоти сприйняття цифрових фотографій . 

2.     Ну, який сучасний інтер'єр, може обійтися без картини або хорошої репродукції у витонченій рамці! Навіть на кухні замість розвішаних по стінах сковорідок і мочалок краще повісити один-два апетитних натюрморту, а сковороди з мочалками прибрати з очей геть - вони інтер'єру не прикрашають. Зворушливі і чудово талановиті малюнки ваших молодших братиків і сестричок будуть виглядати  творами мистецтва, якщо укласти їх в яскраві різнокольорові рамки.
І хіба це справа - тримати фотографії рідних і друзів засунути
ми за окантовку дзеркала або прикнопленими до шпалер? Кожна з них гідна окремої гарної рамки. Та ось тільки де їх взяти - рамки потрібного розміру і форми?

 
-Подивіться фотографії на дошці, ці рамки зроблені руками людини.


-Підійдіть до столу і подивіться, скільки тут різного матеріалу: гальки, черепашок, бісер, гудзики, та ін.


- Подивіться на колір рамочок. З чим у вас асоціюються ці кольори?

Синій - море        Жовтий – пісок   Зелений - трава  Червоний- вогонь           



 
 

 

3.     Тепер я думаю, що ви готові до виконання практичного завдання. 

-         Подумайте, чим би ви прикрасили із запропонованих матеріалів свою рамку для фотографій? 

-         При нашій бесіді ви чули нові і незнайомі для вас слова. А,можливо, хтось із вас знає значення слів: скрапбукінг, брадс, фото анкери? 


Роботу будемо виконувати в такій послідовності: 

 Крок 1.  Декорування зовнішньої частини рамки. Я зробила це за допомогою штампинга, мережива і квіточок.

     

Крок 2. Приклеюємо паперову заготівлю для передньої частини                                         

 Крок 3. За допомогою брадс встановлюємо фотоанкери, які підтримуватимуть нашу рамку в закритому стані.


Потім зворотну сторону основи рамки теж можна обклеїти папером(заразом і ніжки брадс сховані). Далі приклеюємо інші паперові заготівлі на картон. На основу рамки(більший прямокутник) приклеюємо куточки для фото


Крок 4. На заготівлю для підставки до нижньої її частини приклеюємо обмежувач(шматочок стрічечки). Декоруємо підставку папером. Потім приклеюємо обмежувач до задньої частини рамки внизу(по центру). Закриваємо місце приклеювання шматочком паперу відповідного кольору.

Крок 5. За допомогою універсального клею приклеюємо саму підставку до рамки. Спершу вирівнюємо нижній край підставки і рамки, потім вирівнюємо по центру. Приклеюємо ТІЛЬКИ ВЕРХНЮ ЧАСТИНУ підставки, нижня залишається рухливою. Рамка готова!




Завдання: Поясніть , як ви розумієте прислів'я

Дарованому коневі в зуби не дивляться;
Не дор
огий подарунок, а дорога любов;
Дор
огий подарунок невипрошенний;
Дарованого назад не беруть.  

Фото готових робіт надсилайте на ел.адресу: danilevcki@ukr.net


Для 5 та 6 класів завдання з 28.04.по 26.05. 

Шановні учні залишився останній творчій проект в цьому навчальному році, уважно передивіться відео, оберіть одну іграшку.
https://www.pinterest.com/pin/805511083339867084/ паперовий пістолет
https://www.pinterest.com/pin/758504762229079572/ лягушка-попригушка
https://www.pinterest.com/pin/705517097866212445/ змагань гусениць
https://www.pinterest.com/pin/729723945861449014/  віяло

Бажаю вам творчого натхнення та успіхів


фото або відео виконаних робіт  надсилайте на електронну адресу: danilevcki@ukr.net  або на вайбер в лс, як що у вас виникають питання, задавайте, я допоможу.


7-8 класи для вас завдання на період 27.04.20-25.05.20

Виготовлення творчого проекту на вибір.

1. Будиночок для домашнього улюбленця
Домик для кошки своими руками: 59 фото и подробного описания ...

https://www.youtube.com/watch?v=nq_b-bz6HBI
https://www.youtube.com/watch?v=SdgtbT6xy-Y
https://www.youtube.com/watch?v=pnmoZ6WOtCc
https://www.youtube.com/watch?v=nHNHewyo8g0
Игрушки для кота из фетра своими руками | КАРАКУЛИ Игрушки для кошек своими руками | всё для кошки | Постила

Як що у вас немає можливості виконати будиночок або іграшку для тваринки:
виконайте ескіз будинку з розрахунками та переліком необхідних матеріалів.

фото виконаних робіт  надсилайте на електронну адресу: danilevcki@ukr.net  або на вайбер в лс, як що у вас виникають питання, задавайте, я допоможу,

 бажаю успіхів.



Для 5 та 6 класів завдання з 06.04.по 24.04 Виготовлення закладок для підручників 




Закладки ви можете оздобити на власний  задум: герої улюбленого мультика, улюблені тваринки, або фантастичні монстрики, все в ваших руках- ТВОРіТЬ!

фото виконаних робіт  надсилайте на електронну адресу: danilevcki@ukr.net  або на вайбер в лс

7-8 класи для вас завдання на період 06.04.20-24.04.20

Виготовлення магічного куба в техниці орігамі, у вас все вийде, це не складно.

https://www.pinterest.com/pin/14144186318262857/


Практична робота на 06.04.20


1. Підібрати 6  кольрів папіру.
2. Нарізати по 8 квадратів 4*4 см або 6*6 см



Практична робота 13.04.20
1. Скласти всі квадрати, утворюючи чіткі згини.(дивіться відео)

Практична робота 20.04.20
1.Зібрати всі елементи у кубіки ,будьте уважні при послідовності, ще раз зверніться до відео
далі буде.....


Шановні учні та батьки! Під час карантину не треба ходити по магазинах і шукати матеріали для поробок. Свої творчі проєкти діти виготовляють з тих матеріалів та підручних засобів, які є у вас вдома.

5 клас

18.03.20
01.04.20

 Виготовлення садового візочка. 





фото виконаних робіт надсилайте на електронну адресу:danilevcki@ukr.net


6 клас 

17.03.20
31.03.20

Виготовлення пасхального сувеніру






фото виконаних робіт надсилайте на електронну адресу:danilevcki@ukr.net


Учні 7-8 класів при виготовленні творчого проєкту намагайтеся застосовувати декілька технологій

16.03.20
30.03.20












фото виконаних робіт надсилайте на електронну адресу:danilevcki@ukr.net

9клас

18.03.20
Практична робота. Остаточна обробка виробу.
01.04.20-08.04.20
Оформлення портфоліо з творчого проєкту.
1.Організаційний етап.
2.Конструкторський етап.
це зразок
https://drive.google.com/open?id=1x86Dlp5_l8XQBJ2SuE6H6JDJLhqjl1x-iIx6l-X1ybU

15.04.20-24.04.20
Оформлення портфоліо з творчого проєкту.
3.Технологічний етап.

29.04.20-08.05.20
Оформлення портфоліо з творчого проєкту.
4.Заключний етап.(Економічне обгрунтування проэкту)

13.05.20-22.05.20
Розробка реклами
Презентація проєкту.

фото виконаних робіт та портфоліо надсилайте на електронну адресу:danilevcki@ukr.net

11 клас

16.03.20
Практична робота. Остаточна обробка виробу.
30.03.20-20.05.20
Оформлення портфоліо з творчого проєкту.
1.Організаційний етап.
2.Конструкторський етап.
3.Технологічний етап.
4.Заключний етап.(Економічне обгрунтування проэкту)

це зразок
https://drive.google.com/open?id=1x86Dlp5_l8XQBJ2SuE6H6JDJLhqjl1x-iIx6l-X1ybU
фото виконаних робіт та портфоліо надсилайте на електронну адресу:danilevcki@ukr.net



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Подарунки своїми руками Зворотній зв'язок danilevcki@ukr.net