Дистанційне навчання.Трудове навчання 6 кл (зворотній зв'язок danilevcki@ukr.net)

13.05.21 6-Б, 14.05.21 6-А Технологія паперопластики

Виготовлення садового візочка.

1.Матеріали: двостороній картон, кольоровий папір, клей, ножиці.

2.Згідно схеми зробити викрійки.

3.Вирізати заготовки, зробити якісні згини.



4.Оздобити візочок, маленькими квітами (дивись схему)
Готові візочки принести до школи на наступний урок





15.04.216-Б, 16.04.21. 6-А

Практична робота : Виготовлення шнура в техниці "Куміхімо"

https://www.youtube.com/watch?v=YsiI3TlxgtU 

Спробуйте самостійно виконати плетіння. Якщо у вас не вийшло, не хвилюйтесь, відкладіть роботу і перегляньте ще раз відео, наступного разу у вас все получиться

Бажаю вам бути модними та здоровими!

08.04.21-6-Б, 09.04.21-6-А Тема:Куміхімо

Сьогодні ми познайомимося з таким оригінальним видом рукодільного мистецтва, як куміхімо. Слово «куміхімо» буквально перекладається як «плетіння мотузок». Таким чином, куміхімо є не що інше, як строкатий японський шнурок, сплетений з ниток. Мистецтво куміхімо зародилося ще в VI столітті, і не у рукодільних дівчат, а у суворих самураїв. Шнури-куміхімо, сплетені зі шкіряних смужок або шовку, використовувалися бійцями в різноманітних цілях, починаючи від підперізування кімоно, і до створення складних і міцних підв’язок для всіляких чоловічих цілей. І тільки згодом плетіння куміхімо вийшло за межі військового табору.

перегляньте відео,


https://www.youtube.com/watch?v=I0bEzjGGTSI

https://www.youtube.com/watch?v=ohhnn90gzzk

Практична робота: підготувати станок для плетіння( коло 12см в діаметрі з міцного картону з розміткою і прорізями) та нитки двох кольорів ( колір за вибором)



01.04.21 6-Б(дівчата)

"Макраме. Макраме як вид декоративно-вжиткового мистецтва. Види виробів плетених у техніці «макраме». Закладка для книжки та її призначення."

Макраме - це вузликове плетіння. Вузли ми з вами вміємо зав'язувати з раннього дитинства і робимо це майже механічно.

На минулому уроці ми вже розпочали роботу над закладкою, щоб згадати правильність виконання вузлів, перегляньте відео:

https://www.youtube.com/watch?v=UsHAo5SX7Yw

Спробуйте самостійно виконати плетіння. Якщо у вас не вийшло, не хвилюйтесь, відкладіть роботу і перегляньте інші 

відео :  https://www.youtube.com/watch?v=Gr11mVppXU8

https://www.youtube.com/watch?v=nhPjbJmc30A

Спробуйте ще раз



01.04.21 6-Б хлопці, 02.04.21 6-А клас

Проект "Макет транспортного засобу"

Тема: узагальнення знань учнів про конструкційні матеріали, розвиток фантазії, образного мислення,виховання уважності, культури праці.

матеріали та інструменти: картон, кольровий папір, клей, серветки для декупажу, інші матеріали за вибором.

Проектна діяльність




У 5-му класі ми говорили про, що виготовлення кожного виробу можна по праву назвати виконанням творчого проекту. Отож, пригадайте, що таке проект, переглянувши наступну інформацію.

   Організаційно-підготовчий етап проектування включає в себе: планування, визначення завдання (вибір виробу) для виготовлення, міні-маркетингове дослідження на предмет потреби у виробі, створення банку ідей, формулювання вимог до виробу. 
     Орієнтовні вимоги до майбутнього виробу: функціональність, зручність у користуванні, довговічність, безпечність, естетичність, наявність оздоблення, відповідність традиціям, мала вартість, оригінальність конструкції, оригінальність форми, міцність конструкції, простота конструкції.
     Під час виконання конструкторського етапу проектування створюють власні ідеї, змінюючи конструкцію виробу, матеріали, форму, кольорове оформлення та інші властивості моделі-аналогу; обирають остаточно варіант конструкції, форму та кольори; розробляють необхідні зображення виробу (ескізи, кресленики, викрійки); розробляють зображення для майбутнього оздоблення виробу; визначають розміри та кількість заготовок. 
      Під час виконання технологічного етапу проектування виготовляють виріб відповідно до складеного плану, зображень, технологічної послідовності. Для його виконання потрібно скласти технологічну послідовність виготовлення виробу. 
       Останній етап виконання проекту – заключний. Під час його виконання ми випробовуємо виріб та пишемо висновок, в якому проводимо аналіз того, що вийшло, а що ні. 
Також на цьому етапі ми проводимо певні економічні розрахунки та презентуємо свій проект.

 Спираючись на власні знання та опитування друзів і знайомих, досліди необхідність в твоєму виробі. Інакшими словами, давайте разом проведемо міні-маркетингове дослідження. Для цього:

   1. Дай у зошиті відповіді на запитання: 
- Для кого або для чого я буду виконувати цей проект?
- Чи потрібні в нашому житті макети транспортних засобів?
- З яких матеріалів можна виготовити макет транспортного засобу?
- Яким повинен бути мій майбутній виріб? (красивий, оригінальний, міцний і так далі...).
     2. Спробуй намалювати у зошиті свій майбутній виріб з допомогою методів фантазування та біоформ. Для цього пвтори інформацію про метод фантазування. А тепер можна пофантазувати та намалювати свій майбутній виріб. Головне - ніяких обмежень, працює фантазія і спостереження за природою.
3. Використовуючи різноманітні джерела інформації, знайди декілька малюнків, на яких зображені вироби, що подібні до твого.

Домашнє завдання : згідно своєї ідеї макету транспортного засобу, підготувати матеріали.


21.01.21 6-Б хлопці.

Тема: Виготовлення серветниці

Домашнє завдання:   підготувати схеми, матеріали та інструменти для виготовлення серветниці

14.01.21

Тема 6 Проектування форми методом біоформ.


21.01.21 6-Б дівчата
Тема уроку: Нитяна графіка







 Тема уроку: Виготовлення м'якої іграшки

Мета:

- навчальна: Формування навичок з технології  виготовлення  м’якої іграшки: виготовлення шаблонів, правила збільшення та зменшення викріойок; правила розкроювання основних та допоміжних деталей; способи та послідовність зєднання деталей крою.

 - розвивальна: Сприяти розвитку пізнавальних інтересів учнів, наочно-образного  мислення, уяви, естетичних смаків та творчих здібностей учнів. відпрацьовувати чіткість та охайність при виконанні практичної роботи.

- виховна : Виховувати в учнів самостійність, мислення, кмітливість,  любов до праці.

         Технологічна послідовність виготовлення виробу складається з таких етапів.

1.Підготовка матеріалів з яких виготовлятимуть виріб.

(Перевіряють на наявність дефектів, визначають розміри, лицьовий та виворітній бік, основну та поперечну нитки тканини,тощо)

2.Формування  або розкроювання окремих деталей виробу 

3.Обробка деталей 

4.Зєднання деталей.

5.Оздоблення вироб

Дуже важливу роль у виготовленні виробу займає розкроювання.

Розкроювання складається з кількох етапів:

-підготовка викрійки і тканини до розкроювання;

-розкладання деталей викрійки на тканині;

-обкрейдування викрійки на тканині;

- розкроювання деталей виробу.

Якщо виконати хоч один з цих етапів невірно або неточно, то виріб буде зіпсованим 

Технологічна

Практична робота.



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Подарунки своїми руками Зворотній зв'язок danilevcki@ukr.net