Дистанційне навчання "Мистецтво" 8 клас

13.04.21 Тема: Романтизм.

Романтизм (фр. romantisme) -  ідейний рух у літературі й мистецтві, що виник наприкінці ΧVIII століття у Німеччині, Великій Британії й Франції, поширився на початку 19 століття в Російській імперії, Польщі й Австрії, а з середини 19 століття охопив інші країни Європи, а також Північної та Південної Америки.

Перегляньте уважно презентацію "Стиль романтизм"

https://www.youtube.com/watch?v=xgEtZyT_-ns

Домашнє завдання:

1 Стор.141-145 опрацювати.

2. Виписати у зошит етапи розвитку  стилю романтизм.

3.Дати відповіді на запитання:

- в чому полягають заслуги романтизму?

-характерні риси романтизму,

- шедеври неоготики,

-особливості архітектури епохи романтизму.

роботи надсилати на ел.адресу danilevcki@ukr.net

06.04.21. Тема: Музичне мистецтво. Театр.

https://www.youtube.com/watch?v=ZZqov2O7R4M

прочитати стор.134-138, дати відповіді на стор. тільки 139 в зошиті

роботи надсилати на ел.адресу danilevcki@ukr.net


19.1.21 Тема уроку: Музика та живопис епохи Відродження

Уважно перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=-8eiyXQqCag

випишіть у зошит відомих митців та винахідників епохи відродження, жанри церковної музики, музичні інструменти.

прочитати стор 73-78 підручника" Мистецтво"

12.01.21 Тема уроку: Ренесанс.

Мета: Ознайомити з поняттям "Відродження", характерними рисами розвитку епохи Ренесансу.виховувати інтерес до мистецьких творів архітектури і скульптури епохи Ренесансу.

Домашне завдання:

  • Прочитати матеріали  підручника "Мистецтво " 8 клас с 66-72.


 13.10.2020 

  • Тема: Візантійський стиль. Особливості візантійського живопису, техніки візантійського іконопису. Фресковий живопис Візантії. Монументальний фресковий живопис. Книжкова мініатюра. Мода     візантійської імперії. Музичне мистецтво. Мета: навчальна: розширити загально-естетичний та музичний кругозір учнів, ознайомити їх із стилями часу, поняттями. розвиваюча: розвивати музичні здібності - метро-ритмічного, звуковисотного, ладового відчуття, вокально-хорових і творчих навичок, навичок образного, осмисленого сприйняття музики, художніх творів; виховна: формувати емоційні, естетичні, моральні, загальнолюдські та національні якості особистості - національної гордості й патріотичних почуттів, любові до рідного краю, до природи; любові до народних пісень, до народних традицій, до живопису.
  • Прочитати матеріали  підручника "Мистецтво " 8 клас с 30-38.
  • Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=4-2wNYFNsH8 
  • Домашнє завдання: с 30-38, Зробити  замальовки архітектурних споруд візантійського періоду. Виконати графічні та живописні роботи у різних жанрах (за вибором).
  • роботи надсилати на ел.адресу danilevcki@ukr.net


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Подарунки своїми руками Зворотній зв'язок danilevcki@ukr.net