13.04.21 Тема: Романтизм.
Романтизм (фр. romantisme) - ідейний рух у літературі й мистецтві, що виник наприкінці ΧVIII століття у Німеччині, Великій Британії й Франції, поширився на початку 19 століття в Російській імперії, Польщі й Австрії, а з середини 19 століття охопив інші країни Європи, а також Північної та Південної Америки.
Перегляньте уважно презентацію "Стиль романтизм"
https://www.youtube.com/watch?v=xgEtZyT_-ns
Домашнє завдання:
1 Стор.141-145 опрацювати.
2. Виписати у зошит етапи розвитку стилю романтизм.
3.Дати відповіді на запитання:
- в чому полягають заслуги романтизму?
-характерні риси романтизму,
- шедеври неоготики,
-особливості архітектури епохи романтизму.
роботи надсилати на ел.адресу danilevcki@ukr.net
06.04.21. Тема: Музичне мистецтво. Театр.
https://www.youtube.com/watch?v=ZZqov2O7R4M
прочитати стор.134-138, дати відповіді на стор. тільки 139 в зошиті
роботи надсилати на ел.адресу danilevcki@ukr.net
19.1.21 Тема уроку: Музика та живопис епохи Відродження
Уважно перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=-8eiyXQqCag
випишіть у зошит відомих митців та винахідників епохи відродження, жанри церковної музики, музичні інструменти.
прочитати стор 73-78 підручника" Мистецтво"
12.01.21 Тема уроку: Ренесанс.
Мета: Ознайомити з поняттям "Відродження", характерними рисами розвитку епохи Ренесансу.виховувати інтерес до мистецьких творів архітектури і скульптури епохи Ренесансу.
Домашне завдання:
- Прочитати матеріали підручника "Мистецтво " 8 клас с 66-72.
13.10.2020
- Тема: Візантійський стиль. Особливості візантійського живопису, техніки візантійського іконопису. Фресковий живопис Візантії. Монументальний фресковий живопис. Книжкова мініатюра. Мода візантійської імперії. Музичне мистецтво. Мета: навчальна: розширити загально-естетичний та музичний кругозір учнів, ознайомити їх із стилями часу, поняттями. розвиваюча: розвивати музичні здібності - метро-ритмічного, звуковисотного, ладового відчуття, вокально-хорових і творчих навичок, навичок образного, осмисленого сприйняття музики, художніх творів; виховна: формувати емоційні, естетичні, моральні, загальнолюдські та національні якості особистості - національної гордості й патріотичних почуттів, любові до рідного краю, до природи; любові до народних пісень, до народних традицій, до живопису.
- Прочитати матеріали підручника "Мистецтво " 8 клас с 30-38.
- Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=4-2wNYFNsH8
- Домашнє завдання: с 30-38, Зробити замальовки архітектурних споруд візантійського періоду. Виконати графічні та живописні роботи у різних жанрах (за вибором).
- роботи надсилати на ел.адресу danilevcki@ukr.net
Комментариев нет:
Отправить комментарий